De Museumjaarkaart geeft toegang tot cultureel Nederland. Mijn weblog bevat verslagen van de bezochte musea maar daarnaast ook de resultaten van de door mij gevolgde cursus "23 dingen".
Veel leesplezier!

maandag 23 maart 2009

#20 Favoriete muziek via Last.fm

Net nu ik een beetje een inzinking kreeg van de 23 dingen komt Last.fm voor mij op het goede moment. Ik zit weer swingend achter de computer met mijn favoriete muziek op de achtergrond, nou ja zeg maar rustig voorgrond....
Ik heb een account aangemaakt op Last.fm en wat "oude" toppers in mijn favorieten gezet. Het programma zoekt er vervolgens vergelijkbare artiesten bij. Zo hoor je ook nog andere klassiekers en bevallen ze jou niet, dan kun je ze gewoon in de "ban" doen. Ook heb ik de widget gedownload en aan mijn gadgets toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten